2016. július 10., vasárnap

Verseny, avagy kérlek titeket


Drágáim! =^.^=

Igen, tudom, hogy már megint gonosz vagyok, mert nem hoztam új részt (mentségemre szóljon, hogy elkezdtem, csak nincsen ötletem, így kérlek írjatok, hogy mit szeretnétek látni), de egy fontos kéréssel írok most nektek!
Elindult a Passz blog által indított versenyen a közönségszavazás, és a blog két kategóriában is nevezve van: a legjobb design és a legjobb saját történet "csoportban". Kérlek titeket, hogy szavazzatok, ugyanis ez sokat jelentene nekem! 
A szavazatotokat ezen az oldalon lévő linken tudjátok leadni. Szavazni július 22-ig lehetséges.
Mint már feljebb is említettem, jelenleg ihlethiányban szenvedek, így kérlek titeket, ha bármi ötletetek van a történet folytatásával kapcsolatban, ne habozzatok megírni nekem!

További szép napot/estét!

xoxo, Bella

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése