2016. június 23., csütörtök

Új design, új lendület


Drága Olvasóim!

Amint láthatjátok, a blognak új designja lett, ami a drága Szimy műve. :) Nagyon-nagyon régóta vágytam egy ilyen designra, és hatalmas boldogsággal tölt el, hogy végre megvalósult az álmom! 
Tudom jól, hogy elég régóta nem volt bejegyzés, ezt pedig ráfogom a gimire, ugyanis vizsgáim voltak. DE! Nyár van, nekem ma hivatalosan is befejeződik a suli (tanévzáró), és újult erővel tudok gép elé ülni, hogy folytathassam a történetet. Nem ígérem azt, hogy minden héten hozok új fejezetet, de igyekszem elég gyakran feltölteni egy-egy részt. Ugyan gondolhatjátok, hogy miért nem tudok minden héten (sőt, szinte minden nap) újat hozni, hisz nyár van és nekem meg semmi dolgom. Nos, erre a válaszom elég egyszerű. Van ezen kívül még NÉGY történetem, amik közül legalább kettőt be akarok fejezni, vagy legalábbis sok fejezetet meg akarok írni. Ráadásul ezen kívül még közmunkáznom is kell (-.- no comment) és ki akarom használni ezt a rövidke két és fél hónapot, hogy szórakozzak meg minden. Szóval, értitek. :D 
Holnap megpróbálom elkezdeni az új fejezet írását, hogy minél előbb tudjátok olvasni.

3 megjegyzés:

  1. Szia. Elküldenéd nekem a többi blogod linkjét? Kíváncsi lennék rájuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia drága! :)
      A többi történetet, amit említettem, jelenleg Wordbe írom. Ha sikerül sok részt megírnom, akkor nyitok nekik egy blogot.

      Törlés
  2. Nagyon tetszik az új kinézet :)

    VálaszTörlés