2014. augusztus 30., szombat

Részlet a 3. fejezetből

,,- Mi van Jamie-vel? - jött oda hozzánk Ana.
 - Ha jól tudom, neki már van párja! - feleltem kicsit szomorúan.
 - Semmi baj csajszi! - karolt át Amy. - Elmegyünk majd mi ketten és utoljára jól berúgunk!
 Ezen mindannyian jót nevettünk. Amy néha tud felhozni ilyen eszement ötleteket, és mi mind azt hisszük, hogy csak viccel. Pedig nem!
 - Hol marad Andy? - mosolygott Willow.
 - Nem ér rá. Valami hülye családi összejövetelen lesz. Engem is elhívott, de mondtam neki, hogy én aztán a bált ki nem hagyom!
 - Rendben. Akkor 7-re legyél nálam! - mondtam barátnőmnek.
 - Dehogyis! Már jóval előbb ott leszek, hogy segítsek öltözködni!
 - Nem vagyok kisbaba, nem kell nekem segítség! - nevettem.
 - De! Tudom, hogy nem vinnéd túlzásba, ha nem vagyok ott!
 - Az biztos, hogy nem vinném túlzásba! Végül is mi értelme lenne? - néztem rá kérdőn."

Hoztam nektek egy kis részletet a 3. fejezetből csak, hogy ne higgyétek azt, hogy elnyelt a föld! Nos, hogy mikor lesz készen? Elkezdtem, szóval lehet, hogy ma este(bár ezt kétlem) vagy holnap.
Ha esetleg nem lennék készen vele, keressetek meg és verjetek meg :P

További szép estét!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése